sábado, 30 de junho de 2012

Wonderland

Tenho uma amigo muito especial, uma amigo que conheci de verdade a pouco tempo. Nós nos conhecemos ano passado, mas esse ano descobri a pessoa maravilhosa que ele é. Ontem foi minha festa de aniversário e ele me deu essa linda música de presente...


wonderland... (the adventures of a mad in love)

So, here we go again
You fell into the hole
And I'm still waiting for my cup of tea

You are lost, you are small
I think you are scared of the invisible cat

The dragon awoke, but he will not take my heart away
'Cause in this little garden of lilies

I don't know how to say
Since you arrived, my thoughts were only you
I have made a little dress,
When you moved to my tea pot

You called me mad when I said
That I loved you more than I could believe
'Cause in this little garden of lilies

I am on my knees
Asking you if wanna live forever (with me)

So, here we go again
You fell into the hole







Ele é um verdadeiro compositor, tem um talento incrível e que admiro muito! Fiquei muito emocionada. Muito obrigada!
Aqui vai o blog dele.

Nenhum comentário:

Postar um comentário